Hos sanderhouse.dk gør vi det nemt.
Vi tilbyder fri fragt til din nærmeste pakkeshop, på alle ordrer over 500 kr.
Du kan betale med en lang række forskellige betalingskort el. med mobilepay.
Du kan også selv vælge om du vil have din bestilling leveret til døren eller til nærmeste pakkeboks eller posthus.
Her på siden kan du læse mere om vores handelsbetingelser.


Generelle oplysninger om Tebutikken Sanderhouse
Tebutikken ApS
CVR: 27116159
Søndergade 8
6000 Kolding
Danmark

E-mail: info@sanderhouse.dk
Telefonnummer: +45 75532755
Etableringsdato: 1/1 1997


Bestilling 
Når du angiver en ordre, modtager du en ordrebekræftelse pr. e-mail, (umiddelbart efter at din betaling er gennemført). Når din ordre er angivet, er det ikke muligt at annullere ordren. Dog er det muligt ringe til os på Tlf. 75532755 ved eventuelle fejl eller rettelser. 


Online betaling 
Når du handler på www.sanderhouse.dk kan du anvende følgende betalingsmetoder:

  • Mobilepay
  • Dankort
  • Visa/Dankort
  • Visa
  • Visa Electron
  • Mastercard
  • Maestro

Der opkræves ikke gebyr ved betaling på sanderhouse.dk

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra Sanderhouse.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Alle priser er i danske kroner (DKK) inkl. moms. Vi forbeholder os retten til at ændre priserne uden varsel, dog ikke efter et køb er realiseret. Der sendes ikke varer uden for Danmark.


Køb og betaling 
Betaling Alle priser er i DKK og inkl. moms. Hos Tebutikken er det muligt at betale via tilsendt faktura eller online med følgende: Betaling finder sted med betalings-/kreditkort eller via homebanking. Ved betalings-/kreditkort hæves ordrebeløbet samme dag som ordren ekspederes. 
Så snart ordren er afgivet sender Tebutikken en kvittering/ordrebekræftelse via e-mail til kunden. Tebutikken krypterer alle kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse vigtige informationer under transaktionen via Nets.


Fragtpriser * 
Ved køb over 500,00:

Danmark
Pakkeshop: Gratis
Hjemmelevering: 59 kr.

Ved køb på eller under 500 kr.:

Danmark
Pakkeshop: 49 kr.
Hjemmelevering: 59kr.

Vi sender alle vores pakker med GLS.


Leveringstid 
Adresser i Danmark: 1 – 3 hverdage**.

I meget spidsbelastede perioder, ved akut sygdom i vores pakkeri, ved interne pakkehåndteringsproblemer hos GLS og lignende kan længere leveringstid forekomme.

** Ordrer afgivet fredag efter kl. 9 afsendes førstkommende hverdag.
**I yderkantsområder i forskellige dele af landet kan længere leveringstid forekomme.


Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret) 
Der er ikke returret på te, kaffe og alle andre fødevarer købt på sanderhouse.dk. Der er returret på ikke fødevarer købt på sanderhouse.dk. køber betaler retur fragt.


Track & Trace
Vi sender dig en track and trace mail og/el. SMS, når din pakke afsendes fra vores lager.


Genudsendelse 
Glemmer du at afhente din pakke i pakkeshoppen, skriver forkert adresse eller nægtet modtagelse sendes den retur til Tebutikken ApS. Vi sender dig en mail med et tilbud om en genudsendelse af varen, mod et gebyr på 49 kr.


Forbehold 
Tebutikken tager forbehold for eventuelle forsinkelser og udsolgte varer. Vi gør dog en dyd ud af at imødekommende kundernes forventninger 
I tilfælde af udsolgte varer, vil du hurtigst muligt blive kontaktet af en medarbejder fra Tebutikken, som vil være behjælpelig med alternativer til den udsolgte vare. 


Persondata
Alle oplysninger du giver til Tebutikken (navn, adresse, telefonnummer, e-mail adresse m.v.) vil kun blive brugt til at give dig en bedre service og vil ikke blive videregivet til andre.


Reklamation 

Når du handler på sanderhouse.dk har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du kan få varen ombyttet eller pengene tilbage, afhængig af den konkrete situation.
Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet.

Fragtskader skal anmærkes straks ved modtagelsen af varer til den anvendte fragtudbyder.


Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere inden for ”kort tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Reklamationsretten ophører såfremt varen har overskredet sidste anvendelse dato.
Du bedes i den forbindelse kontakte os på info@sanderhouse.dk


Klageadgang 
Du har til enhver tid mulighed for at få behandlet en klage ved skriftlig henvendelse til info@sanderhouse.dk  

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan en klage over en vare eller tjenesteydelse også indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.